Gör sig hemmastadd
Katt som ligger på rygg och sover i en vit och brun katthydda med texten "MY HOME!" på ovansidan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Älska
  • Gilla
Maria T och 13 till
  • Laddar…
Vi har två igelkottar annars, vi har börjat mata dom och de har börjat komma varje dag. Jag märker katterna bryr sig inte om dom och kottarna bryr sig inte om katterna heller. Jag vet katter äter inte kottar för de har "kattsäkra" skydd men trodde de skulle visa litet intresse.

• Älska
  • Haha
  • Gilla
dicliff och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L
DennisCA DennisCA skrev:
men trodde de skulle visa litet intresse.
Det har de säkert gjort någon gång när du inte såg, efter detta kommer katterna ihåg att det där inte är något att bry sig om.

• Gilla
dicliff och 1 till
  • Laddar…
4774
Mikael_L Mikael_L skrev:
Det har de säkert gjort någon gång när du inte såg, efter detta kommer katterna ihåg att det där inte är något att bry sig om.
Tror precis som du, en gång och sedan aldrig mer 😀

• Haha
  • Gilla
dicliff och 1 till
  • Laddar…
4774
DennisCA DennisCA skrev:
Vi har två igelkottar annars, vi har börjat mata dom och de har börjat komma varje dag. Jag märker katterna bryr sig inte om dom och kottarna bryr sig inte om katterna heller. Jag vet katter äter inte kottar för de har "kattsäkra" skydd men trodde de skulle visa litet intresse.
Vad mysigt 😺😺

En enda stor kott/katt familj

• Gilla
  • Älska
Myckling och 16 till
  • Laddar…
Värmen är jobbig.. så vi går in där det är ännu varmare och lägger oss på den varma sängen!

Grå och vit katt ligger ihoprullad och sover på en mjuk, blå fluffig kudde på en soffa.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Lintto1 och 12 till
  • Laddar…
DennisCA DennisCA skrev:
En enda stor kott/katt familj

[video]
Tycker katterna ser väldigt avvaktande ut!😂

• Gilla
4774
  • Laddar…
Vi skulle behöva en liknande som påminner oss, båda men framförallt Bärra kan se utsvulten ut när någon av oss kommer hem, trots att det inte var mer än 30min sedan blötmat serverades... 🫣
En liggande katt framför en skylt med texten "THE CAT HAS BEEN FED. DON'T FALL FOR HER BULLSHIT.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Myckling och 17 till
  • Laddar…
Belvedere, 5 år
Närbild på en vit och svart katt med lockig päls och halvslutna ögon står framför ett grönt växtarrangemang inomhus.
Skapa konto

Bean, 3 år
En vit och svart katt med gröna ögon och stora öron sitter på en stol, inomhus nära ett fönster.
Skapa konto

Bägge innekatter, Belvedere vill gå ut under sommaren för att käka gräsmatta och stirra på humlor. Bean nöjer sig med att ligga på fönsterbrädan och långkokas.

• Gilla
  • Älska
Snigla och 14 till
  • Laddar…
Oj va roligt, Oskar väckte mig klockan 4 i natt. Jag blev faktiskt glad för han har inte synts till sedan tidigt i söndags.

En randig katt står på en grusplan med en annan svart katt delvis synlig bakom. I bakgrunden finns en bil, kartonger och ett par föremål.
Skapa konto

e:
I morse såg vi också Ivor, som är namnet dom gett den största igelkotten, han hade varit borta ett tag också. De två andra har barnen gett namnet Stinky och X-Man.

• Gilla
  • Älska
Snigla och 13 till
  • Laddar…

• Gilla
  • Älska
Meta9 och 11 till
  • Laddar…
4774
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
[video]
Det märks att det är er katt , otroligt vackert och gracil. ..., & lite fin i kanten 😀😻😻

• Älska
AndersMalmgren
  • Laddar…
4774
Taclite Taclite skrev:
Belvedere, 5 år
[bild]

Bean, 3 år
[bild]

Bägge innekatter, Belvedere vill gå ut under sommaren för att käka gräsmatta och stirra på humlor. Bean nöjer sig med att ligga på fönsterbrädan och långkokas.
Men Herre jösses så söta man kan vara 😻😻

• Älska
Taclite
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
Det märks att det är er katt , otroligt vackert och gracil. ..., & lite fin i kanten 😀😻😻
Och helt fel taktkänsla

• Haha
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.