1 303 281 läst ·
14 592 svar
1303k läst
14,6k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Vi har två igelkottar annars, vi har börjat mata dom och de har börjat komma varje dag. Jag märker katterna bryr sig inte om dom och kottarna bryr sig inte om katterna heller. Jag vet katter äter inte kottar för de har "kattsäkra" skydd men trodde de skulle visa litet intresse.
Vad mysigt 😺😺DennisCA skrev:
Belvedere, 5 år
Bean, 3 år
Bägge innekatter, Belvedere vill gå ut under sommaren för att käka gräsmatta och stirra på humlor. Bean nöjer sig med att ligga på fönsterbrädan och långkokas.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bean, 3 år
Logga in
Skapa konto
Bägge innekatter, Belvedere vill gå ut under sommaren för att käka gräsmatta och stirra på humlor. Bean nöjer sig med att ligga på fönsterbrädan och långkokas.
Oj va roligt, Oskar väckte mig klockan 4 i natt. Jag blev faktiskt glad för han har inte synts till sedan tidigt i söndags.
e:
I morse såg vi också Ivor, som är namnet dom gett den största igelkotten, han hade varit borta ett tag också. De två andra har barnen gett namnet Stinky och X-Man.
Logga in
Skapa konto
e:
I morse såg vi också Ivor, som är namnet dom gett den största igelkotten, han hade varit borta ett tag också. De två andra har barnen gett namnet Stinky och X-Man.
Renoverare
· Stockholm
· 19 578 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 19 578 inlägg