1 356 774 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Administrator
· Skåne
· 8 672 inlägg
Ser nästan overkligt söt ut 😻MariaiÖstergötland skrev:
Vad ska den heta?
Administrator
· Skåne
· 8 672 inlägg
Sötchock!!! ❤️ Vilken gosing!!! 🥰 Den vill man bara pussa på! 😍MariaiÖstergötland skrev:
Hej! Nu har jag varit frånvarande länge. Av ingen orsak. Men nu, mina vänner, vill jag äntligen presentera vår nya lilla familjemedlem som vi hämtat hem idag. Storebrorsan är nyfiken men också skeptisk. Känns dock som att nyfikenheten tar över mer och mer. Jag tror det blir bra detta. 😍
[bild][bild]
Ja, det gäller ju storebrorsan också, förstås! 😻
Våra djur har ju pseudonym här, så du får väl också komma på några, annars kan vi ju inte hålla i sär Storebror från Lillebror.MariaiÖstergötland skrev:
Välkommen tillbaka @MariaiÖstergötland och Lillebrorsan 😻
Frasse är extremt besviken idag.
Jag har tappat räkningen nu över hur många gånger jag öppnat dörren den här morgonen och han har kikat ut ett tag och funderat och vänt, eller några gånger gått ut en meter för att då vända.
Jag har tappat räkningen nu över hur många gånger jag öppnat dörren den här morgonen och han har kikat ut ett tag och funderat och vänt, eller några gånger gått ut en meter för att då vända.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nej fy, jag förstår att han är besviken. ❤️Mikael_L skrev:
Hoppas att våren kommer tillbaka snabbt.
Första natten gick över förväntan. Men det var ovant att ha en katt krypandes över ansiktet och slickandes i näsborren (!) när man är van att ha en katt som nån gång IBLAND ligger i fotändan av sängen. 😅 Det är roligt att se dynamiken de två emellan, de äter från varandras matskålar men ingen verkar ta illa upp. Om nåt känner jag nästan att Storebror borde markera lite mot den kaxiga dammtussen som flyttat in, men det kanske kommer en vacker dag när måttet är rågat. 😂
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder