FredrikR FredrikR skrev:
Så söt, precis som brorsan. 😻
Vad blev det för ras till sist är det en sibir?
Han är hälften ragdoll och andra hälften är birma, brittisk långhår och chinchillaperser. 🤩

• Gilla
  • Älska
Snigla och 3 till
  • Laddar…
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Hej! Nu har jag varit frånvarande länge. Av ingen orsak. Men nu, mina vänner, vill jag äntligen presentera vår nya lilla familjemedlem som vi hämtat hem idag. Storebrorsan är nyfiken men också skeptisk. Känns dock som att nyfikenheten tar över mer och mer. Jag tror det blir bra detta. 😍[bild][bild]
Ser nästan overkligt söt ut 😻

Vad ska den heta?

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Ser nästan overkligt söt ut 😻

Vad ska den heta?
Ja, och det är en overklighetskänsla att han är här nu, för alltid! 😍 Jag är försiktig med namn på internet, de har unika namn (storebrorsan är den enda hos veterinären med det namnet. 😅)

• Gilla
  • Wow
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
En katt sitter på en trägren och tittar ut över den kala trädkronan mot en ljus himmel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Laban spanar efter vårtecken

• Gilla
  • Älska
Fadai och 13 till
  • Laddar…
Hej! Nu har jag varit frånvarande länge. Av ingen orsak. Men nu, mina vänner, vill jag äntligen presentera vår nya lilla familjemedlem som vi hämtat hem idag. Storebrorsan är nyfiken men också skeptisk. Känns dock som att nyfikenheten tar över mer och mer. Jag tror det blir bra detta. 😍
[bild][bild]
Sötchock!!! ❤️ Vilken gosing!!! 🥰 Den vill man bara pussa på! 😍
Ja, det gäller ju storebrorsan också, förstås! 😻

• Gilla
MariaiÖstergötland
  • Laddar…
Så fina ❤️
Kan det vara så att tricket är att ta två syskon samtidigt om man vill att katterna ska komma överens?
Ja, det skulle jag vilja påstå. Dom har hela tiden varit nära varandra och lekt. Sally är lite äldre och blir lite irriterad över kidsen ibland.
Svartvit katt sittande på en skrivare i ett hemmakontor.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Myckling och 7 till
  • Laddar…
Ja, och det är en overklighetskänsla att han är här nu, för alltid! 😍 Jag är försiktig med namn på internet, de har unika namn (storebrorsan är den enda hos veterinären med det namnet. 😅)
Våra djur har ju pseudonym här, så du får väl också komma på några, annars kan vi ju inte hålla i sär Storebror från Lillebror.

• Gilla
MariaiÖstergötland
  • Laddar…
Maria T
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Maria T
Jiji Jiji skrev:
Våra djur har ju pseudonym här, så du får väl också komma på några, annars kan vi ju inte hålla i sär Storebror från Lillebror.
Du kom ju på det - Storebror och Lillebror är väl givet?!

• Gilla
4774 och 4 till
  • Laddar…
[bild]
Laban spanar efter vårtecken
Gör jag med.. 🐈‍⬛😻 fast jag håller mig på backen..

• Gilla
  • Älska
4774 och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L
Frasse är extremt besviken idag.
Jag har tappat räkningen nu över hur många gånger jag öppnat dörren den här morgonen och han har kikat ut ett tag och funderat och vänt, eller några gånger gått ut en meter för att då vända.
Tassavtryck i snön som bildar ett mönster där djuret verkar ha vänt om.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
4774 och 6 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Frasse är extremt besviken idag.
Jag har tappat räkningen nu över hur många gånger jag öppnat dörren den här morgonen och han har kikat ut ett tag och funderat och vänt, eller några gånger gått ut en meter för att då vända.
[bild]
Nej fy, jag förstår att han är besviken. ❤️
Hoppas att våren kommer tillbaka snabbt.

• Gilla
dicliff och 2 till
  • Laddar…
Jiji Jiji skrev:
Nej fy, jag förstår att han är besviken. ❤️
Hoppas att våren kommer tillbaka snabbt.
Bärra provade gå ut i kattgården 2-3ggr igår, men de va lika illa vädermässigt alla ggr. 🌨️

• Gilla
  • Haha
  • Ledsen
dicliff och 3 till
  • Laddar…
Första natten gick över förväntan. Men det var ovant att ha en katt krypandes över ansiktet och slickandes i näsborren (!) när man är van att ha en katt som nån gång IBLAND ligger i fotändan av sängen. 😅 Det är roligt att se dynamiken de två emellan, de äter från varandras matskålar men ingen verkar ta illa upp. Om nåt känner jag nästan att Storebror borde markera lite mot den kaxiga dammtussen som flyttat in, men det kanske kommer en vacker dag när måttet är rågat. 😂 Fluffig vit katt med gråa markeringar som ligger och vilar med slutna ögon.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Myckling och 11 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.