Microkatten
4774 4774 skrev:
Vilken skön kisse
Ja, hon har imponerande självkontroll och vet exakt vad hon får och inte får göra!

Hon är smartare än en femåring (och oss) och kan linda oss kring sin ena klo med fler tricks än Joe Labero! Tex hur hon plötsligt kan väga ton när vi försöker ta ner henne från matbordet...:love:

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Meta9 och 7 till
  • Laddar…
4774
Microkatten Microkatten skrev:
Ja, hon har imponerande självkontroll och vet exakt vad hon får och inte får göra!

Hon är smartare än en femåring (och oss) och kan linda oss kring sin ena klo med fler tricks än Joe Labero! Tex hur hon plötsligt kan väga ton när vi försöker ta ner henne från matbordet...:love:
Hahaha precis som mina små busfrön . Har en flicka och en pojke, syskon som fyller 11 år i mars. Pelle har en imponerande förmåga att i ena stunden gå fram som en bulldozer för att i nästa stund förvandlas till en balletdansör och graciöst flyga fem meter rakt upp i luften från sittande, sträcka ut en tass och fånga en stackars inte ont anande fågel. Fia är precis som Jessica Rabbit och virade husse runt lilltassen i samma stund som vi köpte dem och kan då aldrig "göra fel". Inte enligt husse iaf haha.
Men hon älskar att ge Pelle en dagsedel eller två i smyg, putta ner väl valt prydnadsföremål eller blomkruka för att sedan ljudligt gå till husse för att visa vad brorsan ställt till med

• Haha
  • Gilla
Meta9 och 5 till
  • Laddar…
H
Plötsligt fick jag en känsla av att vara iakttagen. Vände mig om och där satt en mycket grinig herre och var förorättade över att hunden ben låg på hans plats.
Fluffig katt sitter bredvid ben, möjligen sitt leksaker, på en träyta inomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
  • Älska
  • Wow
Meta9 och 14 till
  • Laddar…
Microkatten
H husdrommaren skrev:
satt en mycket grinig herre och var förorättade över att hunden ben låg på hans plats
Herren ser ut att vara fullt kapabel till att frigöra ytan genom att tugga i sig hundens ben och spotta ut dem på marken...;)

• Haha
  • Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
4774
H husdrommaren skrev:
Plötsligt fick jag en känsla av att vara iakttagen. Vände mig om och där satt en mycket grinig herre och var förorättade över att hunden ben låg på hans plats.
[bild]
Full förståelse vad i hmhm gör hundens ben där hahaha

Igen Igen skrev:
”Utekatt” är ett begrepp som verkligen behöver definieras, liksom ”innekatt”. Mina blir kallade ”utekatter” inom djurvården för att de får gå ut överhuvudtaget.
Det är väl därför de skriver ute/innekatt får man förmoda.

Gillar eminem katter ?;)

Imponerande vad AI börjar klara av.

• Gilla
  • Haha
dicliff och 2 till
  • Laddar…
Idag säger vi Alla hjärtans dag till alla kattälskare! :love::heart:
En samling bilder av en katt i olika positioner, dekorerad med hjärtan och ballonger, som framkallar en kärleksfull stämning.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Meta9 och 13 till
  • Laddar…
Vi gör vårt bästa för att visa upp oss från vår bästa sida idag - med den nästan hjärtformade fläcken.
En vit och grå katt sover hopkurad på ett rutigt täcke.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Meta9 och 19 till
  • Laddar…
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Idag säger vi Alla hjärtans dag till alla kattälskare! :love::heart:
[bild]
Glömde visst ordet GLAD Alla hjärtans dag! :crysmile: Tur ni fattade ändå.

• Gilla
  • Älska
dicliff och 2 till
  • Laddar…
Bonnie älskar när elektrikern kommer!

Långhårig katt sitter ovanpå inslagen rulle av kablage eller tross, ser fundersam ut.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Meta9 och 24 till
  • Laddar…
M MrsForest skrev:
Bonnie älskar när elektrikern kommer!

[bild]
Fin misse som matchar kojan. :love:

En Sphynx-katt sitter på en grå klösmöbel och tittar direkt in i kameran.
Skapa konto

Bjuder på fredagsmys med en gammal bild på vår Lucidor när han var världens sötaste bäbis! Trevlig helg cat lovers :beer:

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Alfredo och 19 till
  • Laddar…
4774
Jumos Jumos skrev:
[bild]
Bjuder på fredagsmys med en gammal bild på vår Lucidor när han var världens sötaste bäbis! Trevlig helg cat lovers :beer:
Skönaste kisse jag någonsin sett hahaha

• Gilla
Jumos
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Fin misse som matchar kojan. :love:
Vet inte om elektrikern är lika lycklig, men han har hållit god min :)

• Haha
  • Gilla
Appendix och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.