1 356 768 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Frågade om det men det var väldigt dyrt... Det känns iaf väldigt konstigt, man hör ljud ibland och förväntar sig se katten kommande, man gör vissa saker ännu som håller vissa dörrar öppna så hon ska slippa in i WC, eller så tror jag att jag ser henne sitta på golvet i kanten av synfältet och tigger mat, men då man tittar är det bara barnen som lämnat en nalle på golvet. Igår handlade jag och gick till kattmatssektionen men då man stod där kom man på det var ingen idé. Jag brukar t.om. sova på ett visst sätt eftersom hon alltid skulle ligga på min arm om nätterna så även det känns udda att sova.Tokslut skrev:
Ja, så är det.DennisCA skrev:
Frågade om det men det var väldigt dyrt... Det känns iaf väldigt konstigt, man hör ljud ibland och förväntar sig se katten kommande, man gör vissa saker ännu som håller vissa dörrar öppna så hon ska slippa in i WC, eller så tror jag att jag ser henne sitta på golvet i kanten av synfältet och tigger mat, men då man tittar är det bara barnen som lämnat en nalle på golvet. Igår handlade jag och gick till kattmatssektionen men då man stod där kom man på det var ingen idé. Jag brukar t.om. sova på ett visst sätt eftersom hon alltid skulle ligga på min arm om nätterna så även det känns udda att sova.
Det kunde du inte veta, så luddigt som jag skrev.Z znitz skrev:
Vilken typ av sele använde du? Och framförallt, lyckades den lille krabaten slingra sig ur?
Här är några olika sorter.
https://www.puppiaus.com/index.php/catspia/fritz-harness-c.html
https://www.puppiaus.com/index.php/catspia/darke-harness-b.html
Det var fina koppel ni kikar på 
Vi köpte första bästa från närmsta djuraffär, men vi valde efter kattstorlek,
det var ett enklare, typ "två ringar", en runt halsen och en runt "midjan".
Första gången Rocco (på bilden) fick prova selet så hoppade han rakt upp
för att försöka ta sig ur, men efter två tre gånger så kunde vi ta med honom ut.
Men när han sedan fick gå ut med kopplet så sprang han till kopplet och ville
bli kopplad så att han fick en promenad utomhus.
(Bilden nedan var från en av de första gångerna han fick "promenera")
Vi köpte första bästa från närmsta djuraffär, men vi valde efter kattstorlek,
det var ett enklare, typ "två ringar", en runt halsen och en runt "midjan".
Första gången Rocco (på bilden) fick prova selet så hoppade han rakt upp
för att försöka ta sig ur, men efter två tre gånger så kunde vi ta med honom ut.
Men när han sedan fick gå ut med kopplet så sprang han till kopplet och ville
bli kopplad så att han fick en promenad utomhus.
(Bilden nedan var från en av de första gångerna han fick "promenera")
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoverare
· Stockholm
· 20 291 inlägg
En spinnande katt på kroppen kan vända den sämsta dag!AndersMalmgren skrev:
Dock har jag ännu inte förlikat mig med alla katthår som fyller kläderna... men wtf, jag är 40+ och visar gladeligen ett foto på våra pälsbollar om någon skulle vara nyfiken!
Renoverare
· Stockholm
· 20 291 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 291 inlägg