1 303 201 läst ·
14 592 svar
1303k läst
14,6k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Har en sån där vid balkongdörren, blev succé . Knubbis (den vita på bilderna ovan) typ bor på översta hyllan, han flyttade in på den 10 sekunder efter jag monterat ihop den.Snigla skrev:
Vi har ett fint kattorn med kojor, sängar, trappor och flygande möss..
SOM har utsikt genom tre fönster (på kort avstånd..) och dessutom har överblick mot alla dörrar, alla andra fönster.. vår soffa och tv..
Men det passar inte, vi tar fönsterkarmen istället.. (jag har lämnat en "lucka" i varje fönster typ.. ifall att - för han har inte medvetet ner något, utan är mycket försiktig.. så om jag lämnar en "lucka" nyttjar han den.. istället för att riva ner saker när han försöker "vara smidig")
[bild]
[bild]
![]()
Ni minns när jag började undra om katten var ”död”.. för att han typ inte rörde sig på en hel dag..? Nu har vi haft två sådana..
Gäsp och mjau..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Gäsp och mjau..
Tydligen har du inte ansträngt dig tillräckligt.Snigla skrev:
Vi har ett fint kattorn med kojor, sängar, trappor och flygande möss..
SOM har utsikt genom tre fönster (på kort avstånd..) och dessutom har överblick mot alla dörrar, alla andra fönster.. vår soffa och tv..
Men det passar inte, vi tar fönsterkarmen istället.. (jag har lämnat en "lucka" i varje fönster typ.. ifall att - för han har inte medvetet ner något, utan är mycket försiktig.. så om jag lämnar en "lucka" nyttjar han den.. istället för att riva ner saker när han försöker "vara smidig")
[bild]
[bild]
![]()
Logga in
Skapa konto
Hälsa dina katter att vår katt genomgick ett säkert högst vetenskapligt IQ-test idag, hittat på Youtube och genomfört av 11-åriga dottern, och han fick 3 av 12 poäng. Så min kommentar här ovan är helt tagen ur luften, utan substans whatsoever.Alfredo skrev: