Måste varit tufft ute för han har sovit nonestop sedan han kom in :)

Katt med mönstrad päls sover djupt på en grå randig säng.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Älska
  • Gilla
Snigla och 10 till
  • Laddar…
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Män och kvinnor...? :thinking:
Kanske det :)

Karlia
Jag såg Maui, fick leta ett bra tag för att se någon höstskylt. Finns det en katt så är det den jag ser :)

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Karlia
Här lyckades hon inte ta sig ner, klättra upp för gardiner är tydligen lättare än att ta sig ner. Tur att jag gjorde kornishen stadig! (är det någon som vet var det går att köpa guldlist? Hittade ingen när jag letade)

Katt fast på en solid kornisch ovanför gardiner i ett vardagsrum.
Skapa konto

• Gilla
  • Wow
  • Älska
Snigla och 7 till
  • Laddar…
Nyduschad, under filten, i soffan. Svart katt som vilar under en filt i en soffa.
Skapa konto

Alla djuren blev dammiga av köksrivningen så det blev duschning när vi kom hem.

• Älska
  • Gilla
Snigla och 7 till
  • Laddar…
Karlia Karlia skrev:
Här lyckades hon inte ta sig ner, klättra upp för gardiner är tydligen lättare än att ta sig ner. Tur att jag gjorde kornishen stadig! (är det någon som vet var det går att köpa guldlist? Hittade ingen när jag letade)

[bild]
Om det går bra med list som är gjord av pressat trä har jag för mig att Slöjddetaljer har.

• Gilla
Karlia
  • Laddar…
Karlia Karlia skrev:

[bild]
Bladguld och pensel har classe i sjön sålt förut iaf, ska du dekorera katten eller kornishen?

• Haha
  • Gilla
Fadai och 4 till
  • Laddar…
Karlia
Jiji Jiji skrev:
Om det går bra med list som är gjord av pressat trä har jag för mig att Slöjddetaljer har.
Det ska jag titta efter.

F fribygg skrev:
Bladguld och pensel har classe i sjön sålt förut iaf, ska du dekorera katten eller kornishen?
Katten vore något:) Men hon är vacker även utan guldlist.

Skulle vilja ha en tunn list typ som denna, farmors skrivbord från 1600 där jag målade med bladguld. Men lyckades inte hitta en sådan list när jag gjorde kornishen..

(OT, sorry. Men Smilla ska såklart ha en vacker kornisch att klättra på. Och jag hade glömt bort att jag letade efter guldlist)

Närbild på farmors antika skrivbord med bladguldsdekor och pärlstavlistsdekoration.
Skapa konto

• Gilla
Jiji
  • Laddar…
Karlia
Dottern och jag hade planer i Stockholm idag som tyvärr gick i stöpet. Jag föreslog att vi skulle göra något närmre hemma, hon föreslog Java and Whiskers.

Nog var det värt den långa resan!

Collage av fyra bilder på katter som vilar och leker i hemmiljö.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Snigla och 11 till
  • Laddar…
Vilka sötnosar. Men vad säger era katter om detta tilltag? Och kände ni er inte lockade att adoptera en katt? De var ju rysligt söta....:love:

• Gilla
Sona2012 och 2 till
  • Laddar…
Maria T
Karlia Karlia skrev:
Dottern och jag hade planer i Stockholm idag som tyvärr gick i stöpet. Jag föreslog att vi skulle göra något närmre hemma, hon föreslog Java and Whiskers.

Nog var det värt den långa resan!

[bild]
Så roligt att ni besökte detta trevliga café! Helt nyligen (om jag minns rätt) så gjorde de vissa av besökstiderna lite längre, så innan jul hoppas jag på ännu ett besök där. :love:

• Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
Karlia
Jiji Jiji skrev:
Vilka sötnosar. Men vad säger era katter om detta tilltag? Och kände ni er inte lockade att adoptera en katt? De var ju rysligt söta....:love:
De var rysligt söta! Och det kändes mycket som att vara i någons mysiga vardagsrum med åtta kissar:love:

Men nu får det vara bra med nya kissar, visserligen har jag bara två efter att Signe har flyttat till dottern.. Men de räcker bra :)

• Gilla
  • Älska
Sona2012 och 2 till
  • Laddar…
Z
Förste inspektören kontrollerar att lakanet är ordentligt sträckt
Katt gömmer sig under sträckt lakan med vakande blick.
Skapa konto

Därefter var det lite lek med brorsan :)

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Snigla och 14 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.