1 302 638 läst ·
14 592 svar
1303k läst
14,6k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Och finns det en märklig skylt så är det den jag ser. 

Här lyckades hon inte ta sig ner, klättra upp för gardiner är tydligen lättare än att ta sig ner. Tur att jag gjorde kornishen stadig! (är det någon som vet var det går att köpa guldlist? Hittade ingen när jag letade)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Om det går bra med list som är gjord av pressat trä har jag för mig att Slöjddetaljer har.Karlia skrev:
Bladguld och pensel har classe i sjön sålt förut iaf, ska du dekorera katten eller kornishen?Karlia skrev:
Det ska jag titta efter.Jiji skrev:
Katten vore någotF fribygg skrev:
Skulle vilja ha en tunn list typ som denna, farmors skrivbord från 1600 där jag målade med bladguld. Men lyckades inte hitta en sådan list när jag gjorde kornishen..
(OT, sorry. Men Smilla ska såklart ha en vacker kornisch att klättra på. Och jag hade glömt bort att jag letade efter guldlist)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Så roligt att ni besökte detta trevliga café! Helt nyligen (om jag minns rätt) så gjorde de vissa av besökstiderna lite längre, så innan jul hoppas jag på ännu ett besök där.Karlia skrev:
De var rysligt söta! Och det kändes mycket som att vara i någons mysiga vardagsrum med åtta kissarJiji skrev:
Men nu får det vara bra med nya kissar, visserligen har jag bara två efter att Signe har flyttat till dottern.. Men de räcker bra