Åjo, det brukar finnas gott om råttor i innerstan! Speciellt tidiga morgnar.

B b8q skrev:
Jo mat finns det nog, men risken är också överhängande bli överkörd

B b8q skrev:
Bilar, övriga fordon, buller ihop med ont om ställen att dra sig undan på?

• Gilla
Lucif3r och 1 till
  • Laddar…
Äntligen en tur till fjällen. En katt på en verandatrappa som tittar på en vit bil, med snö och fjäll i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

xexbqQO_znov2lYOqOqbZD4oIaRZ7yql90gKm6a32qqeTPolWWBs-0ypLa3vpXuG0F5zrCwKQCGJN4z0atxxEoGAtm0M4sHx-pNw7MNC33NIIb2gxGim6CIHDtC1wNlx9bxv3sgMHgtD1vDudeWz-KirNcZGW39FPM-qp_N8AWBZn68O31fDWL2WBhIXFF3jkd4jr_c-s_QRQOXq5JLLeXzXxrziRv9MyyVwO5ytIAmkopaCGz8p-s6WdAWF9YPQNwezKDbROALtz2xy0Woglh5vEEpjEq_jDwhElyFSNicxp5M8vTldmzNPGOa4kg_hD1nyqP-RqVjAppJrxXEKDqvGb9U3Ru332rG9qQXKIkBi-aKAHOFm_Z7JxcRBguaYcoQNfPhuz-9Z_nUTICo7nr0dIoWXaE2iiqdo4x0IVrrltChnJOp7e-wsPYBvE1Hy4he_DAbx4iiN7xcS49GgQ0nY-R-hFsEuNT7I9WPAi9ZpOiJyOfdFiQftAKzVC1qlxOfH8XNLmYaPG3J7fO6sNYG3Zdeq_pl9BJiUTqwIa9lutn16ghfeDcBRKAAwaJPT_Pm6hKatQnRrXUE2-upMkrU-ZJQdxL5K_sJJd8mFzU_N0D_QL3gTYNnR1NmR7HVpGfM1yL6S5ibXVumNRAOhjc5mLY7ogEwFMNHLouBjBhR9v6-8YXGQhFSX4gnI8Acgqix_4-7kVg3csMMLa7P_4ZBcYw=w997-h1329-no

• Älska
  • Gilla
Paulina123 och 6 till
  • Laddar…
Karlia
M Myckling skrev:
Äntligen en tur till fjällen.
[bild]
Din bild är bara ett rött kryss för mig

Karlia Karlia skrev:
Din bild är bara ett rött kryss för mig
Jag vet inte varför det blev så. Går inte att ta bort den heller. Försöker igen.

• Gilla
Karlia
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Kanske inte optimal miljö för en katt

[bild]
inget för människa heller om du frågar mig :P

• Gilla
  • Haha
dicliff och 6 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
inget för människa heller om du frågar mig :p
Helt andra jaktmöjligheter för en människa, jag lyckades fälla denna fångsten på lunchen igår

Råraka på tallrik med löjrom och citron, ett glas champagne, uteservering i bakgrunden.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
dicliff och 5 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Helt andra jaktmöjligheter för en människa, jag lyckades fälla denna fångsten på lunchen igår

[bild]
Har inte matfotograferandet på restaurang passerat bäst före med råge?

• Gilla
  • Haha
  • Wow
Igen och 2 till
  • Laddar…
Huvudbrytaren Huvudbrytaren skrev:
Har inte matfotograferandet på restaurang passerat bäst före med råge?
Haha, jo men jag tog den för att göra en point till mina kollegor som inte vågar sig ut pga corona

• Gilla
  • Ledsen
  • Arg
Igen och 2 till
  • Laddar…
Tycker snarare det är dåligt omdöme att "våga" sätta sig på restaurang, coronan är en reell, farlig fiende.

• Gilla
Igen
  • Laddar…
Fotografen Fotografen skrev:
Tycker snarare det är dåligt omdöme att "våga" sätta sig på restaurang, coronan är en reell, farlig fiende.
Tja då har vi inte många inrättningar kvar när detta är över. Jag ser der som min plikt mot Stockholms krögare. Sedan är det rätt liten risk utomhus.

• Gilla
big mike och 1 till
  • Laddar…
När katten går före.........

Skärmdump av en tweet från användaren 'Patricia Jones' om att de måste omplacera sin rödhåriga katt på grund av pojkvännens allergi.
Skapa konto

Protte

• Haha
  • Gilla
JohanLun och 19 till
  • Laddar…
Vi har varit lite oroliga för vår åldrade ordningsman, han har haft långvariga hostattacker några gånger/dygn senaste tiden. Två mils bilresa till veterinären igår, ordningsmannen är ingen vän av biltransport. Han klargjorde detta mycket ihärdigt och högljutt under hela resan. Doktorsbesöket avlöpte väl, den befarade hjärt- eller lungsjukdomen är förmodligen en infektion i de övre luftvägarna. Två sprutor i nacken ska förhoppningsvis kurera.
Vi får hoppas han hänger med ett tag till.
Verkar lite ”kortisonspeedad” idag, väldigt noggrann patrullering.

Röd katt som ser trött ut och sitter på en orange yta med grus och trädgård i bakgrunden.
Skapa konto

• Älska
  • Gilla
Appendix och 16 till
  • Laddar…
-Det är nåt lite spännande ute brorsan! :love:
-Du var ju nyss ut i snön och kom in och var förtvivlad över att det vräkte in i katthuset..? :rolleyes:
Två katter i ett vardagsrum, en spanar ut genom fönstret och den andra ligger på soffan.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
hscn och 13 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.