Alla dessa verktygskalendrar, är det nått att ha?
Googlar man Milwaukees får man upp detta, gissar på att de visar upp de fina bitarna, vad är det då i de övriga luckorna :O 😢

Milwaukee verktygskalender med flasköppnare, termos, kniv, nyckelring, bits och bitshållare mot en julbakgrund med tomte och julgran på förpackningen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Weras är väl den som känns mest seriös 🤔

ullberg
Om det är något att ha känns väldigt subjektivt men som jag personligen ser det är det tillräckligt intressant för att jag ska fortsätta köpa Weras år efter år (jag är nog inne på 5+ år i rad). Man ska nog inte se det som ett prismässigt kap, sett till Weras har jag aldrig räknat på det men magkänslan säger att det nog är relativt nära i värde (men gissar om något lite dyrare) jämfört med om man skulle köpa samma saker separat - men det skulle man ju säkert inte gjort…

Ibland får man någon pryl som man kanske inte hade hittat annars… …men samtidigt, och speciellt om man ändå gillar att köpa verktyg, är det ju närmast oundvikligt att få en del dubbletter.

Jag kommer dock fortsätta köpa dessa ett par år innan jag tycker det blir för mycket av samma, och då får jag väl gå till något annat märke…

/U

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Tycker det är lite svagt av Festool att inte ha en kalender med 24st olika maskiner i systainer. 😉

• Haha
  • Älska
Tokslut och 3 till
  • Laddar…
R Robert-san01 skrev:
Tycker det är lite svagt av Festool att inte ha en kalender med 24st olika maskiner i systainer. 😉
Den är det ingen som har "råd" att lösa ut. Skulle kosta minst ett femsiffrigt belopp....

• Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Weras är väl den som känns mest seriös 🤔
+1
Årets Wera är helt OK i pris/prestanda. Köpte en att ge bort men så blev det en till mig själv också 😉

• Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.