Hej
Säkert har frågan varit uppe tidigare, men jag kan inte hitta något svar.
Jag har tapetserat mycket genom åren, men bara på nyare väggar. Nu håller jag på med ett rum där det finns 4 lager gammal tapet (som sitter mycket bra. Bör allt bort eller kan jag klämma upp ett lager till?
Kanske kan jag först måla ett spärrskikt?
Häls Ajan