Hej
Säkert har frågan varit uppe tidigare, men jag kan inte hitta något svar.

Jag har tapetserat mycket genom åren, men bara på nyare väggar. Nu håller jag på med ett rum där det finns 4 lager gammal tapet (som sitter mycket bra. Bör allt bort eller kan jag klämma upp ett lager till?
Kanske kan jag först måla ett spärrskikt?

Häls Ajan
 
Sitter de gamla tapeterna bra så är det bara till att klistra på ett lager till. Att rummet blir lite mindre är försumbart i det här fallet. ;D
 
Tack för svaret sparar mycket jobb

häls Ajan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.