Jag gör ett försök att samla ihop oss som tänker bygga i Klågerup med Alfa Stenhus. När jag sist pratade med entreprenören var inte många tomter sålda eller reserverade - projektet är ju så nytt. Men några är vi väl där ute? Hoppas att ni hittar hit i så fall och välkomna säger jag till blivande grannar. /Anna
 
  • imagerender.jpg
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.