Byggahus.se

Aldrig mera Bauhaus!

45k läst  275 svar

1. K
    Tillbyggare Nivå 9
    Haha, för många år sedan blev jag instängd med bilen i drivein-en på Bauhaus (Bäckebol), bakom någon kund där priset eller nåt var fel.
    Jag hade kört in men inte hittat det jag ville köpa eller nåt.
    Jag hade lite bråttom och frågade om jag fick åka förbi. Nej, jag måste vänta på min tur trots att det skulle gå att köra en lite kreativ väg.
    Men--jag har inte köpt nåt, tiita!
    Nej, helt omöjligt. Jag hotade att ringa polisen och anmäla frihetsberövande och då ringde sommarlovstjejen till sist någon chef som sa att jag kunde köra ut...
    Känner också igen det där med fel pris och att kassapersonalen måste få OK av ngn överordnad för att rätta de mest uppenbara prisfel.

2. janwide
    Medlem · Nivå 8
    Svarar mej själv :cool:
    Skulle beställa wc stol på badrumskampanj. Total röra och förvirring! Olika pris på nätet och i butik. Fel på lagersaldo. Förvirrad personal. Konstiga besked på webbens kundtjänst. Nu har jag beställt ändå på nätet för att inte missa kampanjen. Spännande att se vad som kommer att bli hemskickat. Snålheten kanske kostar mer än den smakar

3. AXS
    Lägenhetsfixare · Nivå 9
    Besökte Bauhaus Sickla igår, positivt överraskad.

Först laddning av bilen, kom sen in och fick väldigt bra hjälp med val av fönsterfärg. Frågade två personal om vägen och fick hjälp av en att välja elfa-system.

4. janwide
    Medlem · Nivå 8
    Svarar mej själv igen :cool:
    Fel toalett kom så klart. Just nu så tittar de på hur de ska göra, men det har tagit lite för lång tid, så nu skiter jag rent ut sagt i deras toalett. Ringde just och makulerade ordern och det skulle ta ett par dar. De är snabba de där Bauhaus. NOT :mad:

5. C
    Medlem · Nivå 15
    Sickla var väl förvisso Fredells fram tills ganska nyligen. Så man kan ju tänka sig att det, än så länge, inte riktigt är helt transformerat till Bauhaus-standard.
    Men jag har gett upp några gånger där även när det var Fredells. Personalbrist och usel kvalitet på virket på hyllorna t.ex.

6. Nyfniken
    Medlem · Nivå 17
    :crysmile:

• Laddar…
Bevaka ämnet och häng med när det uppdateras.
Bevaka