Hejsan!
Undrar en sak.. Läser på olika ställen att akrylstenen är så dyr. Försökte google lite men kunde inte hitta något pris, eller prislista så då undrar jag; HUR dyrt är det?

Vad är svindyrt? Är det någon som har en bänkskiva i akrylsten eller har tittat på en sådan som kan dela med sig av den informationen?
/ C