2 417 läst ·
22 svar
2k läst
22 svar
Air hand nailer, nåt att ha?
va?!? är din multimaster i närheten av hyfsat onödig? du måste utöka användningsområdena....användning i gång om dagen bör vara minimumMikael_L skrev:
Ja men ursäkta då .... 
Ömma tår ...
Jag äger trots allt en sån där boschvariant sedan december, den ligger fortfarande fint i sin låda. Men jag är övertygad om att jag en dag blir så glad att jag har den att den känns värd dubbla priset ...
Än så länge har jag kapat allt mellan ströläkt till 170x45 tryckt och klyvt lite virke samt spikat, målat och häftklamrat... Så arbetsuppgifter för en multimaster har det än så länge varit rätt ont om.
Ömma tår ...
Jag äger trots allt en sån där boschvariant sedan december, den ligger fortfarande fint i sin låda. Men jag är övertygad om att jag en dag blir så glad att jag har den att den känns värd dubbla priset ...
Än så länge har jag kapat allt mellan ströläkt till 170x45 tryckt och klyvt lite virke samt spikat, målat och häftklamrat... Så arbetsuppgifter för en multimaster har det än så länge varit rätt ont om.
Produkter som diskuteras: "Häftklammer"
Häftklammer
En häftklammer är ett litet metallstycke som används för att fästa ihop papper, kartong och andra material. De är ofta tillverkade av tunt ståltråd och böjs för att hålla ihop materialen när de pressas genom dem med hjälp av en
Läs mer
Får säga att en palmnailer är helt underbar. visst den är kanske inte helt jättebra för finsnickerier men att dra i en 4tum så är den smidig. Körde med en vid läktspikning. sparade armar en hel del och snabbade upp spikandet avsevärt. samt att den va smidigare än att springa runt med en stor spikpistol. Den kräver dock lite träning innan man får in rätta knycken. Köpte min från toolking dock.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden