O ockelboy #1 Medlem · Norrbotten · 6 inlägg 11 feb 2011 16:08 ockelboy Medlem Norrbotten 6 inlägg 11 feb 2011 16:08 #1 Idag så har jag beställt en slagklippare, det blev Agrimaster KL 1900. Så nu är det bara att vänta på våren :grin:
Idag så har jag beställt en slagklippare, det blev Agrimaster KL 1900. Så nu är det bara att vänta på våren :grin: