7 397 läst · 20 svar
7k läst
20 svar
Aftonbladets 10 skruvdragare i test
Sida 1 av 2
Sveriges största skräp tidning har idag en lite blänkare (gammalt test) om en test för plus medlemmar (betalande medlemmar)
Testet står smartson för och finna att beskåda på Icakuriren sida helt GRATIS
Seriöst av Aftonbladet. :@ Jag är kanske inte föst att påpeka men hittade inget när jag sökte.
Testet står smartson för och finna att beskåda på Icakuriren sida helt GRATIS
Seriöst av Aftonbladet. :@ Jag är kanske inte föst att påpeka men hittade inget när jag sökte.
Produkter som diskuteras: "fransk träskruv"
Träskruv T6S A4 rostfri FAST
Montering av grövre material i trä
515 kr inkl moms
Läs mer
Medlem
· Västra Götaland
· 3 994 inlägg
Är det 8x90 utan förborrning som man bara kör rakt in är det väl inte så dåligt...
/Anders
/Anders
Produkter som diskuteras: "gipsskruvar"
Gips- & skivskruv
Skivskruvar är specialdesignade för att säkert fästa skivor av olika material utan att skada dem. Dessa skruvar har ofta en platt undersida eller en försänkt huvudkonstruktion som hjälper till att fördela trycket jämnt över skivan, vilket
Läs mer
Medlem
· Västra Götaland
· 524 inlägg
Vad bortskämda ni låter. Jag har en Ryobi 18V sedan två år och jag är jättenöjd. Bra pris och känns riktigt stabil. Har kört både långa 20mm träborr, franska och dosfräs med den och den har aldrig kännts för klen. Batteriet laddar snabbt också. Innan hade jag en riktig lågprismaskin och det går inte ens att jämföra.Monterat skrev:
Jag är inte yrkessnickare och för mig räcker Ryobin långt, men testet riktade sig nog inte till snickare får jag en känsla av