Var på Bauhaus och såg att AEG hade en ny serie med ett batteri för flera verktyg. Deras tidigare serie låg intill så man kunde jämföra.Den nya serien kändes väldigt mycket bättre, multi-cuttern hade möjlighet att byta huvud till hammarfunktion och andra funktioner, precis som på tidigare modeller, fast nu satt de mycket bättre. På den tidigare modellen glappade huvudena men så var inte fallet här. Det gick dock att byta huvuden med den äldre modellen och då var huvudena lika glappiga. Någon som har testat de senaste utbudet?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.