Hej !
Jag har just flyttat till ett hus med en AEG Competence spis, i manualen står dett att spis hällen har 3 dubbelkokzoner och en enkel, men när jag ska steka något så är det bara varmt på mitten av stekpannan.
Är min spis sönder eller är det någon inställnig ?
/ okunnig villaägare
