Är den något att ha?Finns ju på classe för 995:- med 2st 3Ah batterier:)....någon som har den?Erfarenheter?
/
M

såg att det redan fanns en tråd om denna:).....men ingen feedback...är den bra?
/
M

Finns flera trådar om den maskinen. Riktigt bra för dom pengarna, har kostat betydligt mer. Sök och du skall finna :)

For 995 er den et veldig bra kjøp.....bare så synd classe ikke har den i Norge til den prisen :(

Jämfört med min 349:- biltemadragare så var den en dröm att använda iaf :)
Enda nackdelen är att den är lite tyngre, men man får väl gymma lite mer då.

Nu hann jag inte göra så mycket igår direkt, men skruva i lite skruv, borra ett par hål i några metallkonsoller gick (såklart) alldeles lysande. Batteriuppladdningstiden verkar stämma också, 40min tror jag det stod i manualen.

"Finns flera trådar om den maskinen. Riktigt bra för dom pengarna, har kostat betydligt mer. Sök och du skall finna "
Lostorp: förlåt en idot, men var någonstans? Har sökt och inte funnit... lutar iofs att jag åker iväg till ClasO och håller tummarna för att det finns en låda kvar åt mig :)

P
provade denna maskin på bauhaus sist jag va dit och jag måste säga att de va bland de plastigaste jag hållit i.. tillomed kina maskinerna som va brevid kändes gedignare! men den e säkert bra endå

Nu blevb jag utan. De var såklart slut på alla Clas O. Jaja, det var helt enkelt inte meningen att jag skulle göra ett (ev) kap idag.

humlan1967 skrev:
Nu blevb jag utan. De var såklart slut på alla Clas O. Jaja, det var helt enkelt inte meningen att jag skulle göra ett (ev) kap idag.
Gå till Bauhaus och se om de har liknande... Om de har det så är det bara att utnyttja deras prisgaranti och då borde du få den för 875 kr!

humlan1967 skrev:
Lostorp: förlåt en idot, men var någonstans? Har sökt och inte funnit... lutar iofs att jag åker iväg till ClasO och håller tummarna för att det finns en låda kvar åt mig :)
Nu har Classe garanterat sålt slut (jag kollade Bäckebol igår, där var soprent, på en tom hylla gapade en skylt om "Annonsvara") men eftersom du frågar;

http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/117185-tips-skruvdragare-sticksag.html

http://www.byggahus.se/forum/verkty...9-borrmaskin-skruvdragare-aeg-bs-14-x-li.html

http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/119009-aeg-14-4v-li-ion.html

Efter att precis missat 2 maskiner i både Kungsbacka och Göteborg i fredags eftermiddag, så surade jag ihop och tog helg. I dag (söndag) åkte jag till Hornbach i GBG och där sålde dom ut flera demo modeller av AEG maskiner... och där låg en AEG 14.4v Li och väntade på mig för 1495:- :-)

OK lite dyrare än på CO men tyckte ändå det var ett bra pris... Så nu i helgen blir det till att skruva ihop en lekstuga till dottern.

Har inte Hornbach prisgaranti?

Jo tänkte på det också men när jag kollade upp deras sida så hittade jag inget där det stod i stil med 10% eller nåt som jag tidigare trodde... Utan typ ett dåligt skämt om att de aldrig har rabatter för att de ständigt håller låga priser och därmed är det en garanti för kunden att alltid få saker billigt.

Dom har prisgaranti med 10% men den gäller ej vid utförsäljning.

ja ja man kan se det på två sätt:

1) Jag förlorade nu 600:-, om jag nu missat nån prisgaranti regel...

2) Jag sparade 500:- i förhållande till CO ordinarie pris.

Hur som helst den laddade batterina snabbt <1h och den drog i 5*80 träskruv i min test regel som om den vore av smör... så jag är än så länge mkt nöjd =)

Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.