Har köpt mig en Adamant Twincutter 1445 (begagnad) och kan inte hitta:

1) Vem tillverkar denna maskin. Är den inte svensktillverkad??
2) Manual
3) Förslag på var köper man klingor (180mm).

Har ni några förslag?

Mvh/plonker

Jo, jag har sett det och lagt ett bud på hans auktion (han har en auktion på 3 set). Men jag kommer nog att behöva fler i framtiden. Men jag kanske ska maila och fråga han om ingen annan har något förslag.

M
MaxPax skrev:
Märkligt. Förvånansvärt lite info om dessa maskiner. Mitt förslag, om ingen annan kommer med bättre info, är att ställa en fråga till denna säljaren på Tradera, h*n borde veta var man kan få tag på klingor.

Plonker skrev:
Jo, jag har sett det och lagt ett bud på hans auktion (han har en auktion på 3 set). Men jag kommer nog att behöva fler i framtiden. Men jag kanske ska maila och fråga han om ingen annan har något förslag.
:x Annars kan man läsa inläggen innan man svarar

Redigerat av moderator:
Jag har läst i detta forum och överallt på nätet. Annars hade jag inte frågat. Jag har ringt och pratat med till Toolcom och dom kan ta hem klingor och vill såklart inte berätta varifrån. Svindyra!!

Företaget som tillverkat den är Manson Tool AB i Linköping.

Gammal fråga men jag svarar ändå, har ett gäng nya klingor 180mm om någon är intresserad.

C Chrysler skrev:
Gammal fråga men jag svarar ändå, har ett gäng nya klingor 180mm om någon är intresserad.
Hej. Jag är intresserad av klngor. Har sökt efter ljus och lykta så jag aldrig varit med om en bättre maskin. Klingorna är helt åt skogen dock. Hur många par har du? Vart finns de?

Hälsningar
Jonas

Har tyvärr sålt av dom jag hade, håll lite koll på Tradera om det dyker upp några.

Vad synd. Inga maskiner heller? Är intresserad av 2 stycken isåfall om de håller samma kvalité.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.