Ursäkta vadå utsidan?? Dessa termostater sitter på insidan. Jodå säkringarna är hela. Det som är konstigt är ju att den undre termostaten visar strax över 50° och den övre står på 80°. Så jag undrar om det är fel på den undre? Lite mer bilder på tanken.L L-E oved skrev:
Bästa svaret
Kan vara flera fel. Först måste man veta vad det är för tempratur i acktank för att veta om den är högre än 40 grader. Är den det kan det ex vara en blandningsventil som kan vara felet. Är det bara 40 grader måste man kolla elpatronerna. Är termostat hel, ger elpatronerna den effekt som behövs för att höja temp i acktank.....
jag får tacka för tipsen en aning för sent, eller jäkligt sent. Det blev att köpa en ny tank, som jag satt in nu idagarna.V Vector skrev:Kan vara flera fel. Först måste man veta vad det är för tempratur i acktank för att veta om den är högre än 40 grader. Är den det kan det ex vara en blandningsventil som kan vara felet. Är det bara 40 grader måste man kolla elpatronerna. Är termostat hel, ger elpatronerna den effekt som behövs för att höja temp i acktank.....
Klicka här för att svara


