1 526 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
ackumulatortank
Mäklaren hörde av sig tidigare idag och sa att den nuvarande ägaren kommer ta bort den gamla oljetanken i källaren. Vilket är bra eftersom den inte används.
Men sen frågade han om de skulle ta bort ackumulatortanken när de ändå håller på.
Men måste vi inte ha den när vi eldar i pannan? Nu har vi sagt att vi ska byta uppvärmning så fort som möjligt, men vi kommer ju inte göra det på ett par månader.
Oljetanken sa de var pga att den inte var besiktigad. Kan det vara samma sak med ackumulatorn? Besiktiga man dom?
Vill veta lite mer innan jag ev ringer och pratar med säljarna för att inte låta så ovetande som jag faktiskt är.
Men sen frågade han om de skulle ta bort ackumulatortanken när de ändå håller på.
Men måste vi inte ha den när vi eldar i pannan? Nu har vi sagt att vi ska byta uppvärmning så fort som möjligt, men vi kommer ju inte göra det på ett par månader.
Oljetanken sa de var pga att den inte var besiktigad. Kan det vara samma sak med ackumulatorn? Besiktiga man dom?
Vill veta lite mer innan jag ev ringer och pratar med säljarna för att inte låta så ovetande som jag faktiskt är.
NEJ NEJ NEJ,Annkina skrev:Mäklaren hörde av sig tidigare idag och sa att den nuvarande ägaren kommer ta bort den gamla oljetanken i källaren. Vilket är bra eftersom den inte används.
För guds skull, ta inte bort acctanken!!!!!
Eldar man så måste man ha tank.
Som att ta bort hjulen på bilen....
Mats
Klicka här för att svara