Finns det någon som kan rekomendera några bra & prisvärda 750 liters tankar ska gå att få in genom en 80cm dörr.

Majgårdarna
Skall dom vara isolerade eller ska du göra det själv?

Jag har TS 750 från Strömsnäs. PUR-isoleringen tog vi av, när vi petade in dem genom min dörr. Det är lätt att göra.

Rinkabyrör kan du kolla hos dom säljer strömnäs tanken..

Majgårdarna
Dock bara med beredare och ingen förvärmning..

Strömsnäs levererade min tank med två varmvattenslingor och en solslinga, elpatronuttag och diverse dykrör och anslutningar, så man kan få vad man vill, även om inte Rinkaby har dem i katalogen.

apersson850 skrev:
Strömsnäs levererade min tank med två varmvattenslingor och en solslinga, elpatronuttag och diverse dykrör och anslutningar, så man kan få vad man vill, även om inte Rinkaby har dem i katalogen.
Menar du att det går att skräddarsy beställningen så hos Rinkaby, eller köpte du tanken på annat håll?

Om Rinkaby tar emot sådana order vet jag inte. Jag köpte inte genom dem. Jag bor tre km från Strömsnäspannan, så det känns som att springa över ån efter vatten.

I Strömsnäsbruk kan de i alla fall utrusta din tank med i stort sett allt som går att göra. Jag körde dit och pratade med dem, på verkstadsgolvet, så vi var helt överens.

Majgårdarna
Från rinkabyrörs första sida
Handla genom postorder!
Sitt hemma i lugn och ro och beställ vad du behöver. Efter några dagar kommer varorna hem till Dig. Enkelt och bekvämt! OBS! Rinkaby Rör tillhandahåller endast det sortiment som framgår av katalogen.

Vill man beställa vad man vill som har ett RSK-nr så vänder man sig till sigro istället....

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.