Definitivt... Man lär nog tröttna rätt fort på att släpa ved till köket, och "böös" lär det som sagt bli lite här och var - inte bara i köket...
P.S. Det är ett objekt som jag kikar på och jag är som sagt lite tveksam till lösningen och installationen. D.S.
/ JoGi