Hej,

Låter kökspanna + 500 liter acktank (+elpatron)verkligen som en bra kombination för ett 140m2 renoverat och utbyggt torp? (golvvärme i 90m2 på nederplan samt elradiatorer på ovanvåning). Är inte acktank:en allt för liten?

/ JoGi
 
Definitivt... Man lär nog tröttna rätt fort på att släpa ved till köket, och "böös" lär det som sagt bli lite här och var - inte bara i köket...

P.S. Det är ett objekt som jag kikar på och jag är som sagt lite tveksam till lösningen och installationen. D.S.

/ JoGi
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.