M Mulan #1 Medlem · 330 inlägg 15 mar 2005 20:22 Mulan Medlem 330 inlägg 15 mar 2005 20:22 #1 Var inte detta Eksjö eller LB-hus? Nåja...A-hus har dom undrade ifall de är köpta?
S svalboet #2 Medlem · 7 inlägg 16 mar 2005 10:11 svalboet Medlem 7 inlägg 16 mar 2005 10:11 #2 Nej de är separat företag. Dock har både Eksjöhus och A-Hus hustyper som kallas Lyckan. Kanske även LB-hus men det vet jag inget om. //Mvh Svalboet
Nej de är separat företag. Dock har både Eksjöhus och A-Hus hustyper som kallas Lyckan. Kanske även LB-hus men det vet jag inget om. //Mvh Svalboet