Är det någon som har byggt eller kommer att bygga ett "Brevik" från A-hus och vill dela med sig av sina bra och dåliga erfarenheter, priser, tips mm?

Om du inte läst nr 11-04 i Hus&Hem tycker jag att du ska försöka få tag på det numret!
Där var ett "hemma-hos-reportage" om en fam. som byggt ett Brevik. De hade förlängt huset och ändrat lite på planlösningen, vilken också är med i tidningen.
Jag måste säga att när jag såg deras planlösning kunde jag bara konstatera att det var en av de absolut bästa jag sett!! Kanske lite för lite förvaring (man kan ju aldrig få för mycket garderober/klädkammare ;)), men i övrigt perfekt!

Vad kul att du också tycker att huset är fint! Vi har småtittat på Brevik under hela hösten och när vi fick se reportaget i Hus & Hem blev vi också väldigt förtjusta i huset. Vi är intresserade av ett hus som är något "mittemellan" A-hus standardvilla på ca 160m2 och "Hus & Hem - huset" på 215m2.

Har sökt A-hus i veckan men de är på konferens. Man är ju så ivrig, man vill ha information direkt, inte i nästa vecka!

Blev lite full i skratt idag när jag såg Arkitektens skiss 524 från Trivselhus väldigt lik Brevik. Vem har hittat inspiration från vem? ;)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.