374 läst ·
38 svar
374 läst
38 svar
Quiz: Koll på ogräs?
Sida 1 av 3
På konsumentens sida
· 3 630 inlägg
Quiz: Koll på ogräs? https://www.byggahus.se/quiz/461-ogras-har-du-koll
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Redigerat av moderator:
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer (0%) som har gjort quizet "Ogräs - har du koll?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 39 andra personer (46%) som har gjort quizet "Ogräs - har du koll?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 83 andra personer (92%) som har gjort quizet "Ogräs - har du koll?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 95 andra personer (90%) som har gjort quizet "Ogräs - har du koll?"
Full koll 😎
Full koll 😎
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 76 andra personer (67%) som har gjort quizet "Ogräs - har du koll?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 81 andra personer (66%) som har gjort quizet "Ogräs - har du koll?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 155 andra personer (88%) som har gjort quizet "Ogräs - har du koll?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 204 andra personer (65%) som har gjort quizet "Ogräs - har du koll?"
Svinmålla är tydligen inte min grej hehe
Svinmålla är tydligen inte min grej hehe
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 54 andra personer (16%) som har gjort quizet "Ogräs - har du koll?"
Jag fick 11/10 rätt, vilket är bättre än alla andra personer som har gjort quizet "Ogräs - har du koll?"
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 838 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 838 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 302 andra personer (88%) som har gjort quizet "Ogräs - har du koll?"
Nämen... Tänkte att det här kommer gå åt skogen, gissade rätt på en del
Nämen... Tänkte att det här kommer gå åt skogen, gissade rätt på en del