Hus tomte
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 25 andra personer (92%) som har gjort quizet "Kan du skruva trallen?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 13 andra personer (92%) som har gjort quizet "Kan du skruva trallen?"
Jag använde riktig trall 145 X 34 Obetydligt dyrare kr/m2 då 6,5 trallbräder täcker 1 m bredd.
Skruvade med A4 på skrå dolt montage men bara i varannan regel = 1/2 priset för skruven. Efter 10 år ser det ut som nytt.

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 43 andra personer (87%) som har gjort quizet "Kan du skruva trallen?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 15 andra personer (15%) som har gjort quizet "Kan du skruva trallen?"

Tveksam till att det skulle spricka mindre med våt trall.
Den kommer att krympa mest. Min erfarenhet är att risken är större att det spricker i mitten när den torkar då.
Sett det både på panrlbrädor och trall som varit väldigt blöt.

J
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 51 andra personer (51%) som har gjort quizet "Kan du skruva trallen?"

Farstatjej90
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 62 andra personer (51%) som har gjort quizet "Kan du skruva trallen?"

Patrik440
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 76 andra personer (52%) som har gjort quizet "Kan du skruva trallen?"

Hmm... Kanske blir en ny uteplats ändå då.

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 130 andra personer (89%) som har gjort quizet "Kan du skruva trallen?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 138 andra personer (87%) som har gjort quizet "Kan du skruva trallen?"
☀️

ClasseClas
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 85 andra personer (50%) som har gjort quizet "Kan du skruva trallen?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 6 andra personer (3%) som har gjort quizet "Kan du skruva trallen?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 221 andra personer (90%) som har gjort quizet "Kan du skruva trallen?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.