1 102 läst ·
79 svar
1k läst
79 svar
Quiz: Kan du tvätta altanen?
Sida 1 av 6
På konsumentens sida
· 3 618 inlägg
Quiz: Kan du tvätta altanen? https://www.byggahus.se/quiz/449-kan-du-tvatta-altanen
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer (0%) som har gjort quizet "Kan du tvätta altanen?"
Inte dåligt för en killgissning utan att ha läst nån artikel eller så relaterat till ämnet
Inte dåligt för en killgissning utan att ha läst nån artikel eller så relaterat till ämnet
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer (62%) som har gjort quizet "Kan du tvätta altanen?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer (50%) som har gjort quizet "Kan du tvätta altanen?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 10 andra personer (41%) som har gjort quizet "Kan du tvätta altanen?"
Tänkte fel i fråga #5 😢
Tänkte fel i fråga #5 😢
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 77 andra personer (83%) som har gjort quizet "Kan du tvätta altanen?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 49 andra personer (46%) som har gjort quizet "Kan du tvätta altanen?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 217 andra personer (81%) som har gjort quizet "Kan du tvätta altanen?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 129 andra personer (46%) som har gjort quizet "Kan du tvätta altanen?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 233 andra personer (81%) som har gjort quizet "Kan du tvätta altanen?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 236 andra personer (81%) som har gjort quizet "Kan du tvätta altanen?"
Har slutat olja in våra träverandor, bortkastat jobb!
Har slutat olja in våra träverandor, bortkastat jobb!
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer (0%) som har gjort quizet "Kan du tvätta altanen?"