584 läst ·
35 svar
584 läst
35 svar
Quiz: Känner du igen hustypen?
Sida 1 av 3
På konsumentens sida
· 3 617 inlägg
Quiz: Känner du igen hustypen? https://www.byggahus.se/quiz/441-kanner-du-igen-hustypen
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 637 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer (0%) som har gjort quizet "Känner du igen hustypen?"
Bangade sista, men jag yrkar på att Souterräng byter namn till Backhus!
Bangade sista, men jag yrkar på att Souterräng byter namn till Backhus!
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 6 andra personer (20%) som har gjort quizet "Känner du igen hustypen?"
Renoverare
· Uppsala
· 2 168 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 106 andra personer (89%) som har gjort quizet "Känner du igen hustypen?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 228 andra personer (98%) som har gjort quizet "Känner du igen hustypen?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 161 andra personer (45%) som har gjort quizet "Känner du igen hustypen?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 410 andra personer (90%) som har gjort quizet "Känner du igen hustypen?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 209 andra personer (44%) som har gjort quizet "Känner du igen hustypen?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 108 andra personer (21%) som har gjort quizet "Känner du igen hustypen?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 397 andra personer (73%) som har gjort quizet "Känner du igen hustypen?"
Jag trodde ju förstås att Eskilssons hade något lokalpatriotiskt där i sista frågan ...
Jag trodde ju förstås att Eskilssons hade något lokalpatriotiskt där i sista frågan ...
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 135 andra personer (21%) som har gjort quizet "Känner du igen hustypen?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 135 andra personer (21%) som har gjort quizet "Känner du igen hustypen?"