Hej
Jag vill inte slänga ut hela köket och tänkte lägga till ett högskåp där ugn och mikro är. Men vill ha det i samma stil som mitt befintiga.
Jag såg i nån svensk inredningstidnings köksspecial från förra året att någn kökstillverkare hade gjort "retroluckor" i ssådan stil. Helt släta med synnlig stomme. Kan någon tipsa mej om vilken tillverkare det kan ha varit?
Lotta
 
Kvänum har en 50-talsserie som heter Banér och Vedum en som heter Jenny

-h
 
å tack! skall kolla upp det på hemsidan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.