5 583 läst ·
85 svar
6k läst
85 svar
Quiz: Vad kan du om fukt i huset?
Sida 1 av 6
På konsumentens sida
· 3 630 inlägg
Quiz: Vad kan du om fukt i huset? https://www.byggahus.se/quiz/290-vad-kan-du-om-fukt-i-huset
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt i huset?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt i huset?"
Hjärnsläpp på sista frågan, isolering är iofs ett bra sätt att slippa fukt i källaren, men man måste ju först dränera. Svaret var en ren ryggmärgsreflex då jag har bra dränerat runt mitt suterräng-garage, men ändå har fuktpåslag pga dålig isolering...
Hjärnsläpp på sista frågan, isolering är iofs ett bra sätt att slippa fukt i källaren, men man måste ju först dränera. Svaret var en ren ryggmärgsreflex då jag har bra dränerat runt mitt suterräng-garage, men ändå har fuktpåslag pga dålig isolering...
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 19 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt i huset?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 46 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt i huset?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 58 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt i huset?"
AllramEest
Renoverare
· Stockholms län
· 124 inlägg
AllramEest
Renoverare
- Stockholms län
- 124 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 76 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt i huset?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 134 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt i huset?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 143 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om fukt i huset?"