På konsumentens sida
· 3 622 inlägg
Quiz: Hur torr är veden? https://www.byggahus.se/quiz/249-hur-torr-ar-veden
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 36 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
Hur ska man kunna veta vad olika stapelvarianter heter. Jag fäller, hugger och eldar. Varmt och mysig mörk rök blir det. Snitsar till det med diskmedel om det är fest.
Hur ska man kunna veta vad olika stapelvarianter heter. Jag fäller, hugger och eldar. Varmt och mysig mörk rök blir det. Snitsar till det med diskmedel om det är fest.
Jag fick 8/10 rätt, vilket väl är ok för quizet "Hur torr är veden?"
Hade ingen aning om det där med ring- eller rundstapel men det verkar jag inte vara ensam om.
Lyckades klicka fel på 3 liter och 300 liter, måste lära mig att inte vara så snabb på tangenterna.
Hade ingen aning om det där med ring- eller rundstapel men det verkar jag inte vara ensam om.
Lyckades klicka fel på 3 liter och 300 liter, måste lära mig att inte vara så snabb på tangenterna.
Fury
Teoretisk byggare
· Yttre skärgården
· 183 inlägg
Fury
Teoretisk byggare
- Yttre skärgården
- 183 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 237 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 173 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
Renoverare
· Uppsala
· 2 171 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 187 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 90 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
Jag fick 11/10 rätt, vilket är bättre än alla andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"