Hej
Jag har en metabo lackfräs där ena plastdetaljen på sidan har gått sönder.
Då jag inte själv är speciellt duktig på att rita upp verktyg/plastdetaljer så vänder jag mig till detta Forum för att se om någon har en STL på just dessa detaljer?
Jag har sökt på thingverse och diverse andra sidor men inte lyckats finna det.
mvh
David
Jag har en metabo lackfräs där ena plastdetaljen på sidan har gått sönder.
Då jag inte själv är speciellt duktig på att rita upp verktyg/plastdetaljer så vänder jag mig till detta Forum för att se om någon har en STL på just dessa detaljer?
Jag har sökt på thingverse och diverse andra sidor men inte lyckats finna det.
mvh
David
Har du någon bild på detaljen?
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 995 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 995 inlägg
är det denna du söker?
https://www.ereplacementparts.com/protecting-cap-p-166248.html
ska inte förta glädjen i att skriva ut själv och vet inte vad priset blir i sverige men om det inte är ohemult mycket dyrare i SE skulle nog jag personligen föredra att köpa en reservdel...
https://www.ereplacementparts.com/protecting-cap-p-166248.html
ska inte förta glädjen i att skriva ut själv och vet inte vad priset blir i sverige men om det inte är ohemult mycket dyrare i SE skulle nog jag personligen föredra att köpa en reservdel...
ullberg skrev:
Precis det jag söker, ska ge forumet någon dag annars beställer jag givetvis en sådant detalj, får bara kolla upp frakten.
Att skriva ut själv är bara en bonus, mer intresserad att få min lackfräs komplett igen, nu när trappan ska fixas.
Tack
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 765 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 765 inlägg
ja 3 dollar för en sak är inte mycket.
Kan använda min skrivare till bättre saker.
som just nu, där jag skriver ut Makita parallel guides för min sänksåg, mycket mer besparing än några kronor.
Uppskattar er hjälp och tack för länk
Kan använda min skrivare till bättre saker.
som just nu, där jag skriver ut Makita parallel guides för min sänksåg, mycket mer besparing än några kronor.
Uppskattar er hjälp och tack för länk
Klicka här för att svara