Vi har tänkt att beställa en bänkskiva med gjuten ho i komposit/akryl från Ikea. Storleken på diskhon är 30x45, det är den största så går inte att få större tyvärr..
Vi va på Ikea igår och provade lite olika grytor/stekpannor/plåtar/formar och allt fick plats, men den är ju liten.. Vi har diskmaskin och kommer inte handdiska något vi kör allt i maskin, men man vill ju ibland kunna ställa ner disk i hon innan det åker in i maskinen.

Nån här med erfarenhet av liten diskho och hur tycker ni det funkar? Kommer den va för liten?

Vi vill inte sätta in en större diskho för då försvinner själva tjusningen med bänkskivan dvs den gjutna diskhon som inte har några skarvar. Då får vi tänka om helt på bänkskivefronten istället...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.