Hej.
Jag har en 3 vägs ESBE shunt KV 8.0 år 97 10.
Har ett problem med shunten, det är så att när jag vrider den på läge 1 så blir det jättehett och när jag vrider till läge 2 så blir det kallt, läge 3 jättehett, läge 4 kallt, och så håller den på ända upp till läge 10.
Någon som har en aning om vad som kan vara fel?
Tack
Mikael