P
Hej.

Jag har en 3 vägs ESBE shunt KV 8.0 år 97 10.

Har ett problem med shunten, det är så att när jag vrider den på läge 1 så blir det jättehett och när jag vrider till läge 2 så blir det kallt, läge 3 jättehett, läge 4 kallt, och så håller den på ända upp till läge 10.

Någon som har en aning om vad som kan vara fel?

Tack
Mikael
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.