HEj vårt hus byggt -78 vars fönster är heltslut. De är fulla av kondens, dvs ser ut som dom alltid är smutsiga och som att titta ut genom mjölk.
Är detta något akut problem? Kan husets vägg må dåligt av detta med tanke på fukten?

//Liiisa
 
Näpp. Det är ett kosmetiskt problem. Fukten stannar nog där den är. Om du byter, så skaffa hellre 1+2 än 3-glaskassetter. Problemet med de senare är att det blir så stor tempskillnad mellan inne och ute att de alltid börjar läcka förr eller senare.
 
Men det känns ju skönt...... Nu behöver man ju inte putsa fönstrena i alla fall  ;D ;D

Spara i hop "cash" för att sätta in nya......


// Liiisa
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.