HEj vårt hus byggt -78 vars fönster är heltslut. De är fulla av kondens, dvs ser ut som dom alltid är smutsiga och som att titta ut genom mjölk.
Är detta något akut problem? Kan husets vägg må dåligt av detta med tanke på fukten?
Näpp. Det är ett kosmetiskt problem. Fukten stannar nog där den är. Om du byter, så skaffa hellre 1+2 än 3-glaskassetter. Problemet med de senare är att det blir så stor tempskillnad mellan inne och ute att de alltid börjar läcka förr eller senare.