Hej!
Har en 3/8 koppling upp till element och tänkte gå därifrån till en LK golvvärmeshunt VS2.
Är storleken ifrån dessa rör för klena för att mata golvvärmeshunten ?.
Rören är ju grövre under avstick upp till element dock krävs det att man tar upp golvet då.
Jag tänker att golvvärmen blir ju ett slutet system men krävs det ändock större flöde till shunten ?
//christian