Hej!

Har en 3/8 koppling upp till element och tänkte gå därifrån till en LK golvvärmeshunt VS2.

Är storleken ifrån dessa rör för klena för att mata golvvärmeshunten ?.
Rören är ju grövre under avstick upp till element dock krävs det att man tar upp golvet då.

Jag tänker att golvvärmen blir ju ett slutet system men krävs det ändock större flöde till shunten ?


//christian
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.