Har nu kommit så långt att vi ska sätta dit bänkskivan. Vilket är smartast att mosaika först och kunna justera mosaiken i nederkant och sätta dit bänkskivan efter det. Eller sätta dit bänkskivan först. Hur har ni gjort?
En fråga till: Vattenledningen droppar 1 droppe varannan timme typ, vi har använt gängtejp och gängat ordentligt, fler tips?
Tack för all hjälp!