Hej!
Skulle ni välja 18 el 21 mm björkplyfa till t ex luckor i kök? Största luckan blir 800x800 mm. Ev ska denna också tillverkas: http://pin.it/BTLxm6L
 
Snyggt! Har du lyckats ta reda på vad det är på bilden? 21 tycker jag låter jättemycket och skulle nog vara svårt att få det smäckert. Så 18 säger jag. Av bilden tycker jag mig kunna skönja att det är 18 på lådorna och 21 i stommen.
 
Eller hur. Nej inte tagit reda på det men 21 i stomme känns rimligt och 18 i fronter. Går på din intuition.
Tack!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.