Hej!
Skulle ni välja 18 el 21 mm björkplyfa till t ex luckor i kök? Största luckan blir 800x800 mm. Ev ska denna också tillverkas: http://pin.it/BTLxm6L
Snyggt! Har du lyckats ta reda på vad det är på bilden? 21 tycker jag låter jättemycket och skulle nog vara svårt att få det smäckert. Så 18 säger jag. Av bilden tycker jag mig kunna skönja att det är 18 på lådorna och 21 i stommen.