Närbild på en TV:ns bakpanel med 12V DC-ingång, SPDIF och VGA-kontakter, där DC-kontakten är i fokus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hand håller en rund TV-kontakt med flera pinnar, mot en bakgrund av en vägg och golv.
Skapa konto
Hand håller en koaxial strömkontakt framför en TV, behov av förlängningskabel eller vinklad kontakt.
Skapa konto
Hand håller en AC-adapter från Asian Power Devices med informationsetikett synlig.
Skapa konto
Har en liten tv som har en utgång dom ser ut enligt bild.
Jag undrar om det finns förlängningskabrl till denna då trafon hänger o dinglar i luften.
Finns det en vinklad sådan kontakt för den jag har tar emot väggen den hänger på.

tommib
Det verkar vara en fyrpolig power DIN. Vid en googling på det finns en del försäljare men du får nog bygga kabeln själv, eller leta mer än vad jag orkar göra.

Bästa svaret

Köp en längre kabel före trafon. Sen sätter du fast trafon med dubbelhäftande bakom teven istället. Då slipper du pyssla med att bygga någon egen kabel.

• Gilla
Rolle85 och 2 till
  • Laddar…
Hand håller en elektrisk kontakt med tre stift avsedd för anslutning till transformator.
Skapa konto
Hand håller en elektrisk transformatorplugg över ett trägolv med andra kablar i bakgrunden.
Skapa konto
Fgo, bra ide! Vad kallas kabeln in till trafon?

R Rolle85 skrev:
Fgo, bra ide! Vad kallas kabeln in till trafon?
IEC Schuko kabel

Sök efter apparatkabel/apparatsladd på de vanliga ställena så kommer du hitta rätt.

Den verkar heta "Apparatkabel c13", googla på det. :)

Kanon tack alla

maxxtro-sp-230-10-s.jpg

Ja också ett alternativ (y)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.