Hej

Har hört att man får 10% på första köpet med appen , någon som vet hur man får den rabatten ?

Har installerat men kan inte hitta något ?
 
Tror den togs bort den här veckan. Den fanns i appen förra helgen under "kampanjer" så skulle man bara visa upp i kassan så att de kunde verifiera rabatten.

Nu finns den inte kvar vad jag kan se, tyvärr
 
Dåligt, den gällde ju till 2012-12-31

Sent from my GT-P7500 using Byggahus
 
Får väl ringa dom imorgon, nån mera info om hur länge det skulle gälla?

Sent from my GT-I9100 using Byggahus
 
Efter samtal med Bauhaus så är det bara å visa appen å så får man rabatten trots att den är "borta".
 
Men hur bevisar man att man förbrukat kampanjen eller inte?
 
Det kanske verkar onödigt att väcka denna tråden till liv men jag vill tacka för skärmdumpen som sparade mig 500kr! Dom har slutat med kampanjen men när jag gick till informationsdisken och visaddr upp skärmdumpen betalade dom gladerligen tillbaks 10%!
 
Cet123 skrev:
Det kanske verkar onödigt att väcka denna tråden till liv men jag vill tacka för skärmdumpen som sparade mig 500kr! Dom har slutat med kampanjen men när jag gick till informationsdisken och visaddr upp skärmdumpen betalade dom gladerligen tillbaks 10%!
Hur visade du upp skärmdumpen?
 
I telefonen? I paddan? Det är 2012 nu...:)
 
MathiasS skrev:
I telefonen? I paddan? Det är 2012 nu...:)
Eller också så kanske han rent av skrev ut den på dött trä. Det funkar fortfarande även om det är 2012 nu... ;)
 
Alfredo skrev:
Eller också så kanske han rent av skrev ut den på dött trä. Det funkar fortfarande även om det är 2012 nu... ;)
Fasiken alltså, jag som alltid trott att trä var ett levande material ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.