Tagg: snickeri
Här samlar vi allt om snickeri.
Andra taggar som innehåller ordet snickeri är: möbelsnickeri, snickerier, snickerifärg, finsnickeri, snickerimaskin, snickerimaskiner, finsnickeri-möbeltillverkning, hemmasnickeri, hobbysnickeri, fräsar-snickerimaskin
-
A
Hur kan blivande snickeri tilläggsisoleras ...med snål budget?
Behöver en snickeriverkstad och plats för 20 talet grovsågade lufttorkade ekplank. Rivit ur i mellandelen av uthuset som består av garage... -
R
Tillverka egna kökshandtag
Vänder mig till er med förhoppningen att den samlade kunskapen här på forumet kan hjälpa mig att lösa en utmaning jag står inför. Jag håller på... -
W
Hur kan vi bäst reparera felmonterade köksskåp?
Hej! Vi köpte en bostadsrätt för några månader sedan. Den är från 60-talet och knappt renoverad sedan dess. Den förre ägaren satte däremot in nya... -
F
Hur hänga upp vinställ på gipsvägg?
Hej! Jag har tänkt montera upp nedan vinställ på en gipsvägg men är osäker på hur jag ska göra för att få till tillräcklig bärkraft och... -
M
Tips foder runt fönster
Tips på att sätta foder snyggt runt fönstren tycker dem som monterade fönstren inte gjorde speciellt vackert jobb bara göra om som dem eller kan... -
M
Vilken färg till snickeri?
Jag tänkte måla om 6st vita köksstolar i vitt. Vet att förarbetet är viktigt så kommer lägga stor vikt kring det. Men med vilken typ av färg... -
E
Olika glanstal på väggar, tak och snickerier eller samma?
Hej, Allt jag läst på om glansgrad säger att det är vanligast att ha olika glansgrad på tak och väggar och definitivt ett högre på snickerier... -
P
Var hittar jag täcksidor i ekfanér?
Gomorron, Jag håller på och moderniserar ett gammalt ekkök som jag vill behålla och jag skulle behöva täcksidor i ekfanér i liknande lacknyans... -
Sprutlackera innedörrar; men övrig snickeri då?
Hej Jag håller på att renovera hemma och är lite kluven när det kommer till snickerier och vilken teknik man skall köra på. Alla mina... -
P
Snickeri för planhyvling o sågning av bordsskiva
Hej! Första gången jag startar en tråd här. Hittade inget direkt i trådarna som redan finns om detta. I annat fall ber jag om ursäkt om jag missat...