Tagg: köpes
Här samlar vi allt om köpes.
Andra taggar som innehåller ordet köpes är: köpeskilling, avdrag-ifrån-köpeskilling, tomt-köpes, köpes-lådor-godmorgon, kökspanna-värme-köpes, tarkett-ultraloc-köpes, tömt-köpes-i-huskvarna
-
S
Ska jag som köpare betala för avstyckning?
Hej! För att göra en historia kort så ska jag möjligtvis köpa en liten stuga (som annars ska rivas) och jag har fått till mig att stugan kan... -
H
Ska man köpa dröm 70-tals hus med vissa error?
Får be om ursäkt om det här inlägget ligger på fel forum- var många olika så jag visste inte vilket som passade min fråga bäst. Till mina frågor... -
S
Behöver jag besiktningsman?
Hej Jag ska snart skriva köpekontrakt på ett underbart, äldre hus från sekelskiftet. Källaren är torr och fräsch och jag hittar inget som oroar... -
Köpes: Golvspånskivor Byggelit Contifloor
22 x 620 x 1820 mm. Jag saknar tre skivor, behöver därför dessa snarast. Har tidigare köpt skivor på Byggmax, men de säljer inte detta fabrikat... -
KÖPES - holländsk parkett
Hej! Flyttar till en funkislägenhet i april och vill komplettera det golv som redan finns i vardagsrummet, holländsk parkett. Obs ej... -
Var köpa begagnad vedpanna?
Precis köpt en gård där jag tänkt komplettera värmesystemet, som idag är bergvärme, med en vedpanna modell större. Dels för att få ned kostnaden... -
A
Köpa tomt, detaljplanerat grönområde
Hej! Jag och min sambo har hittat mark i vårat område där vi skulle vilja bygga ett hus. Ordföranden i föreningen är positiv till detta. Marken i... -
E
Ett oöppnat paket Cello Ek Taiga laminatgolv önskas köpa
Jag behöver ett paket laminatgolv av märket Cello Ek Taiga. Finns inte i butik längre så jag chansar på att någon har ett oöppnat paket liggande... -
K
Köpes: Retrogarderob
Hej, Som titeln antyder söker jag med ljus och lykta efter garderober av slaget retro - d.v.s. typ teakgarderober. Jag och min man har precis... -
Vilket märke på elverktyg ska jag köpa?
Jag har i dagsläget lite av varje märke. Makita, milwaukee, hilti, bosch etc. Jag funderar vilket märke man ska börja satsa på då det känns dumt...