Hallåj!
Nu så har renoveringen av vårt nya kök börjat och det lär bli en förjäkla resa.. varken jag eller tjejen har gjort något mer än att tapetsera och måla innan
Köket är ett parallellkök som bilderna kommer visa och nya stommar mm är inköpt på kvik, luckorna heter Asti, och är ljus ek. Som bänkskiva blir det en mörk laminatskiva.
Vi har fortfarande inte bestämt vad vi ska ha för golv eller kakel utan det får bli nåt bra beslut senare under resan.
Jag börjar med en bild på hur det såg ut i fredags längs diskbänkssidan.
Nu så har renoveringen av vårt nya kök börjat och det lär bli en förjäkla resa.. varken jag eller tjejen har gjort något mer än att tapetsera och måla innan
Köket är ett parallellkök som bilderna kommer visa och nya stommar mm är inköpt på kvik, luckorna heter Asti, och är ljus ek. Som bänkskiva blir det en mörk laminatskiva.
Vi har fortfarande inte bestämt vad vi ska ha för golv eller kakel utan det får bli nåt bra beslut senare under resan.
Jag börjar med en bild på hur det såg ut i fredags längs diskbänkssidan.
Hittade en "fin" vädringskanal i taket ovanför där kyl/frys stod innan.. surprise surprise! Undrar om man måste ha kvar denna eller om man ska riva det.. hmm.. kanske glömde berätta att detta är en bostadsrättslägenhet.











