37 095 läst ·
101 svar
37k läst
101 svar
Eksjöhus "Lyckan Funkis" - Pris? Erfarenheter?
Sida 1 av 7
Finns det några faktiska bilder på ett lyckan funkis? Det är ju lite skralt på Eksjöhus sidor.
Någon som vet hur mycket och vilka ändringar som går att göra på Lyckan Funkis?
Någon som vet hur mycket och vilka ändringar som går att göra på Lyckan Funkis?
Förresten... nu börjar jag undra lite.
Jag fick ett pris från eksjöhus på NF Lyckan. Sedan har jag sett att folk som byggt lyckan har ryggåstak som tillval ???
Jag trodde ryggåstaket ingick eftersom det är utritat på bilderna i katalogen för Lyckan ??? Eller har jag missat något här ? Vad kostar isåfall ryggåstaket som tillval ?
/V
Jag fick ett pris från eksjöhus på NF Lyckan. Sedan har jag sett att folk som byggt lyckan har ryggåstak som tillval ???
Jag trodde ryggåstaket ingick eftersom det är utritat på bilderna i katalogen för Lyckan ??? Eller har jag missat något här ? Vad kostar isåfall ryggåstaket som tillval ?
/V
Jag tror inte att ryggåstak är standard på lyckan. Men vår säljare hade det i sitt paket för det var så många som ville ha det i vårt område. Om man valde bort det drog han av 48000kr.
Visningshuset vi var och tittade på ("Vanliga" Lyckan) hade ryggåstak, så valet blev lätt. Vi tog ryggåstaket, det gjorde att hela huset blev luftigare.
Visningshuset vi var och tittade på ("Vanliga" Lyckan) hade ryggåstak, så valet blev lätt. Vi tog ryggåstaket, det gjorde att hela huset blev luftigare.
Hej
Jag undrar om de priser ni fått på Lyckan Funkis är inkl. grund eller är det endast för själva huset? Levererar Eksjöhus tapetserat och klart?
Tack på förhand.
Jag undrar om de priser ni fått på Lyckan Funkis är inkl. grund eller är det endast för själva huset? Levererar Eksjöhus tapetserat och klart?
Tack på förhand.
Jasså, inte invändigt heller... där ser man. Jag vet att många utelämnar utvändig målning, men invändigt målning o tapetsering vill man ju slippa göra själv....Robban skrev:
Nog med jobb att måla utsidan...
Ok stella men vad har ni fått för pris då ink grunden ?