Belmlu
Hej,

Kollade igenom temperaturen på vattnet som kommet ut från diverse blandare. Alla var över 50 grader förutom blandare till badkar/dusch. Denna blandare används inte används dagligen. Där blev temperaturen bara 45 grader som mest medan det kom upp i 55 grader på handfatsblandare som utgår från samma ledning.

Nu vet jag inte om det är blandaren som begränsar maxtemperatur eller vad. Finns ändå möjlighet att välja exakt 38 grader som borde även finnas maxbegränsning.

Något jag behöver betitta eller lägga mer energi på?
 

Bästa svaret

Det är ju samma varmvatten. Så ja det är blandaren som begränsar.
 
  • Gilla
Belmlu
  • Laddar…
Belmlu
Antog det, tack!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.