När vi började riva en del av taket i vår inredda källare så fanns det här där. Ser nästan ut som luftrötter men är helt torra och sitter ganska fast. När man sliter av en "rot" så är de n seg och ihålig & innehåller ett litet svart frö eller rest av något. Får nästan för mig att det är någon form av insekt men vet inte om jag ska fortsätta rivander eller om jag behöver ringa Anticimex.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Det är en insekt, men minns tyvärr ej vilken. Det vita är dess puppor eller vad man skall kalla det. Vill minnas att det är en grön flygande insekt. Ofarlig för huset om det är den. Hade mycket av det där under takpappen tidigare.P pontus7111 skrev:När vi började riva en del av taket i vår inredda källare så fanns det här där. Ser nästan ut som luftrötter men är helt torra och sitter ganska fast. När man sliter av en "rot" så är de n seg och ihålig & innehåller ett litet svart frö eller rest av något. Får nästan för mig att det är någon form av insekt men vet inte om jag ska fortsätta rivander eller om jag behöver ringa Anticimex. [bild] [bild] [bild]
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Vad är det här för sak. Funktion?
Vatten & Avlopp -
Vad är det här för värmekabel och vad skall jag byta till
Vatten & Avlopp -
Hej! Är det någon som har erfarenheter av detta företag?
Vatten & Avlopp -
Det har utfärdats ett patent på min idé
Juridik -
Varför blir det en röd fläck här?
Byggmaterial & Byggteknik