Ropade hem en Hilti skruvautomat med ett SD-M 2 magasin på Tradera. Problemet verkar dock att hitta passande bandad skruv till den. De vanligaste som finns i alla affärer passar inte. Hilti verkar ha nån egen modell där skruven sitter på sidan av plastbandet.
Nån som har erfarenhet av detta magasin och har tips var jag kan få tag på bandad skruv som passar? Hilti själva har så klart men kan man handla där som privatperson?
Nån som har erfarenhet av detta magasin och har tips var jag kan få tag på bandad skruv som passar? Hilti själva har så klart men kan man handla där som privatperson?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ja Hilti har egna skruvar. Vet inte om dom säljer till privatpersoner men det är ju bara att ringa o fråga. Gothia hade tidigare ett liknande magasin men vet ej om det finns kvar eller om skruven passar.
Magasinet i sig är bland det bästa som finns
Magasinet i sig är bland det bästa som finns
Bästa svaret
Om du registrerar ett konto på hemsidan ska det gå tror jag, har för mig jag köpte ngt tillbehör så en gångR Riala skrev:Ropade hem en Hilti skruvautomat med ett SD-M 2 magasin på Tradera. Problemet verkar dock att hitta passande bandad skruv till den. De vanligaste som finns i alla affärer passar inte. Hilti verkar ha nån egen modell där skruven sitter på sidan av plastbandet.
[bild] [bild]
Klicka här för att svara