Ropade hem en Hilti skruvautomat med ett SD-M 2 magasin på Tradera. Problemet verkar dock att hitta passande bandad skruv till den. De vanligaste som finns i alla affärer passar inte. Hilti verkar ha nån egen modell där skruven sitter på sidan av plastbandet.
Nån som har erfarenhet av detta magasin och har tips var jag kan få tag på bandad skruv som passar? Hilti själva har så klart men kan man handla där som privatperson?
Plastrand med bandad skruv för Hilti skruvautomat, otydlig skruvposition.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Rött plastband för bandad skruv, specifik modell för Hilti skruvautomat, håller skruvarna på sidan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ja Hilti har egna skruvar. Vet inte om dom säljer till privatpersoner men det är ju bara att ringa o fråga. Gothia hade tidigare ett liknande magasin men vet ej om det finns kvar eller om skruven passar.
Magasinet i sig är bland det bästa som finns

• Gilla
Riala
  • Laddar…

Bästa svaret

R Riala skrev:
Ropade hem en Hilti skruvautomat med ett SD-M 2 magasin på Tradera. Problemet verkar dock att hitta passande bandad skruv till den. De vanligaste som finns i alla affärer passar inte. Hilti verkar ha nån egen modell där skruven sitter på sidan av plastbandet.
Nån som har erfarenhet av detta magasin och har tips var jag kan få tag på bandad skruv som passar? Hilti själva har så klart men kan man handla där som privatperson?
[bild] [bild]
Om du registrerar ett konto på hemsidan ska det gå tror jag, har för mig jag köpte ngt tillbehör så en gång :thinking:

nanowire nanowire skrev:
Om du registrerar ett konto på hemsidan ska det gå tror jag, har för mig jag köpte ngt tillbehör så en gång :thinking:
Trodde att de bara accepterade företag men det funkade bra att registrera sig. Köpte de skruv jag behövde men attans vad dyra de blev.

R Riala skrev:
Trodde att de bara accepterade företag men det funkade bra att registrera sig. Köpte de skruv jag behövde men attans vad dyra de blev.
Hehe, ja dyrt är väl bara förnamnet. Stammis där kommer jag aldrig bli. Men antar att företag kan få rejäl rabatt.

• Gilla
Riala
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.