3 329 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
Vart köper ni Makita?
Hallå! Har kollat lite på forumet men hittar mest äldre trådar och tänkte fråga om någon har tips på vart man köper makitas 18v grejer till bäst pris? Privatimport eller någon sida i Sverige spelar mindre roll, vet ungefär vad jag vill ha och om leveransen tar 3 dagar eller 3 veckor spelar mindre roll just nu. Ge mig gärna era bästa tips på hemsidor ni vet är legitima!
mvh
Chrille
mvh
Chrille
För min del är det ganska jämnt mellan ffx.co.uk, amazon.de, verktygsvaruhuset & proffsmagasinet. Finns inte mycket att tjäna på köp utomlands just nu pga valutakurserna. Blir mest från verktygsvaruhuset då de ofta ligger bra i pris och ruggigt snabba leveranser.
Hur funkar proffsmagasinet? Just det jag kikar på blir typ 1200 billigare hos dom än verktygsvaruhuset...J JSE skrev:
och tack för svar!
Bästa svaret
Det har inte varit några konstigheter därChrillls skrev:
Har förvisso inte behövt använda kundservicen, så den kan jag inte kommentera. Glöm inte registrera verktygen vid köp så lämnar Makita 3 års garanti!
Blev beställning av batteriklinga där, DHS680 på kampanj, 2200 spänn. Känns svårslaget i pris, och lite annat smått och gott! Tack för input!J JSE skrev:
Jag fick använda deras kundservice en gång när dom skickade mina varor till fel adress tack vare Klarna.
Gick smidigt och dom skickade nya grejor till rätt adress utan att ifrågasätta det ens.
Men annars brukar jag handla på verktygsvaruhuset då dom varit billigast vid dom tillfällen jag handlat
Gick smidigt och dom skickade nya grejor till rätt adress utan att ifrågasätta det ens.
Men annars brukar jag handla på verktygsvaruhuset då dom varit billigast vid dom tillfällen jag handlat
Klicka här för att svara