7 148 läst ·
8 svar
7k läst
8 svar
Köpa elsaker på nätet
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Elbutik.se
Lyfter tråden då jag hittat en till bra sajt för elmateriel.
http://www.elgrossisten.se/
Man har Schneider sortimentet och jag misstänker Solar är leverantör.
Kan bla rekomendera deras flexslang som är riktigt, riktigt bra. Styv och bra glidmedel innuti. 516kr 100m.
Blev så arg när jag försökte dra i Julas och Bauhaus varianter! Inte ens möjligt att dra om kabel när väggar sitter på plats! Urk! Elkillen garvade lite när han kom och inspekterade.
Ett annat plus är frakten 59kr trots ganska skrymmande paket, dessutom snabb leverans.
Har bara bra erfarenheter och det känns kul att dela med sig. Handlat 2 ggr där de sista 3 veckorna.
/Mattias
http://www.elgrossisten.se/
Man har Schneider sortimentet och jag misstänker Solar är leverantör.
Kan bla rekomendera deras flexslang som är riktigt, riktigt bra. Styv och bra glidmedel innuti. 516kr 100m.
Blev så arg när jag försökte dra i Julas och Bauhaus varianter! Inte ens möjligt att dra om kabel när väggar sitter på plats! Urk! Elkillen garvade lite när han kom och inspekterade.
Ett annat plus är frakten 59kr trots ganska skrymmande paket, dessutom snabb leverans.
Har bara bra erfarenheter och det känns kul att dela med sig. Handlat 2 ggr där de sista 3 veckorna.
/Mattias
Kan hålla med Matix.
ElGrossisten.se har jag oxå handlat av och det har funkat bra. Första ggr blev det lite försenat då det var en produkt som var restad, men efter ett mail så byttes den ut mot en som fanns på lager och jag hade paketet dagen efter.. De var faktiskt billigare än Elbutiken.se på de sakerna jag beställde..
ElGrossisten.se har jag oxå handlat av och det har funkat bra. Första ggr blev det lite försenat då det var en produkt som var restad, men efter ett mail så byttes den ut mot en som fanns på lager och jag hade paketet dagen efter.. De var faktiskt billigare än Elbutiken.se på de sakerna jag beställde..
Har handlat på elbutik.se ett flertal gånger och är mycket nöjd!
Har kollat in elgrossisten.se och tycker att de verkar vara mycket prisvärda på normcentraler från Häger vilket står nära i tiden på inköpslistan. Även priserna på VP-2 ser riktigt bra ut, vilka jag tycker är riktigt bra att jobba med...
Har kollat in elgrossisten.se och tycker att de verkar vara mycket prisvärda på normcentraler från Häger vilket står nära i tiden på inköpslistan. Även priserna på VP-2 ser riktigt bra ut, vilka jag tycker är riktigt bra att jobba med...
La en beställning häromsistens hos elgrossisten.se, men nu är jag riktigt bekymrad! Ingen leverans har kommit och dom svarar inte på mail eller telefon! (Det är 13 dagar sedan ordern, på hemsidan lovar de leverans inom 2-5 dagar). Men det verkar som de får mest ris här. Nåt tillfälligt problem kanske ?
Moderator
· Stockholm
· 57 893 inlägg
Jag tog en snabb koll på nätet om bolaget bakom. Det har en anställd, troligen ägaren själv, de har en rätt måttlig omsättning. Jag gissar att han är på semesterresa, och bolaget är för litet för att kunna hålla sig med vikarie. Ingen ursäkt, men en förklaring.
Klicka här för att svara